Damm ha celebrat a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm la seva Junta General d'Accionistes, en la qual s'han aprovat els resultats de l'exercici passat. L’any 2021, la facturació de la companyia va superar els 1.488 milions d'euros, amb un increment del 21,5% respecte al 2020 i un 7,5% respecte al 2019, i obtenint un benefici net de 121,3 milions d'euros.
En la seva intervenció, Demetrio Carceller Arce, president executiu de Damm, s'ha mostrat optimista davant l'imminent inici de la temporada estival i ha destacat que la companyia preveu "aconseguir uns resultats positius durant els mesos d'estiu gràcies a l'esperada bona evolució del turisme i l'increment de la despesa en restauració durant els mesos estivals". Malgrat les bones perspectives que anticipa el sector, el president executiu de Damm ha mostrat la seva inquietud per l'efecte que l'increment dels costos pot tenir sobre el negoci de la companyia. Així mateix, ha mostrat la seva preocupació per la possible disminució de la demanda en hostaleria fruit de la menor renda disponible el segon semestre de l'any. “Som optimistes amb la bona evolució de les nostres vendes durant aquest exercici, però ja estem suportant una forta pressió sobre els nostres marges operatius", ha afirmat Carceller Arce.
Durant el primer trimestre de l'any les restriccions derivades de la pandèmia imposades al sector hostaler van tenir un gran impacte en les vendes de la companyia en aquest canal, especialment en territoris on les restriccions van ser més dures com va ser el cas del litoral mediterrani.
Segons Carceller Arce, "malgrat el complicat inici d'any que vivim, la progressiva desaparició de les restriccions a l'hostaleria i la recuperació del turisme nacional ens va permetre tancar l'any aconseguint una facturació que va superar els nivells prepandèmia. Sense cap mena de dubte, en la consecució d'aquestes xifres rècord van jugar un paper clau l'esforç, la implicació, el compromís i la capacitat d'adaptació de les més de 5.100 persones que formen part de l'equip de Damm". La internacionalització del negoci serà una de les grans bases per a assegurar el potencial de creixement de la companyia, que actualment és present en més de 130 països.