• Empresa
  • Deleito tanca una ronda de finançament de 3 milions d’euros i apunta a duplicar ingressos el 2025

Deleito tanca una ronda de finançament de 3 milions d’euros i apunta a duplicar ingressos el 2025

La companyia es proposa multiplicar la seva facturació fins als 6 milions d'euros durant l'any 2025, amb l'obertura de 4 nous restaurants

El nou Deleito a Sant Cugat durant el dia de la seva inauguració | Cedida
El nou Deleito a Sant Cugat durant el dia de la seva inauguració | Cedida
06 de Febrer de 2025

Deleito, la marca d’hamburgueses gourmet liderada per l'exconcursant de MasterChef 8, Alberto Gras, i pels empresaris Rai Recoder i Gerard Moreno, tancarà 2024 amb una facturació propera als 3 milions d'euros i amb 6 establiments operatius a Catalunya.

 

Després d'aquest tancament anual, la companyia es proposa multiplicar la seva facturació fins als 6 milions d'euros durant l'any 2025, amb l'obertura de 4 nous restaurants en diverses ciutats d'Espanya.

Per aconseguir-ho, l'empresa ha captat 3 milions d'euros mitjançant la combinació de Venture Debt procedent del fons Actyus, pertanyent al banc andorrà Andbank, i una ampliació de capital liderada pel fons Ocean Pond Ventures i altres business angels com Joaquim de Toca, fundador de Muji a Espanya i Portugal.

 

La companyia es proposa multiplicar la seva facturació fins als 6 milions d'euros durant l'any 2025, amb l'obertura de 4 nous restaurants

A més, Deleito ha tancat un acord amb la SOCIMI Smart Kitchens Properties, gestionada per LIFT Asset Management, perquè sigui el seu soci immobiliari amb un import de fins a 10 milions d'euros per acompanyar la marca en el seu ambiciós pla d'expansió per la geografia espanyola.

Una altra de les novetats recents del projecte és la constitució d'un Consell Assessor liderat per la consultora d'alta direcció Sarah Marlex. Aquest òrgan està format per professionals destacats del sector, entre els quals es troben: Eduardo Céspedes, CEO del Grup Saona durant els últims 5 anys; Patxi Fernández, CEO de Turris; Diego Arroyo, CEO de Laagam; Marc Palà, co-CEO d'Emesa; o Mariano Najles, CEO de Muns. L'equip d'experts aportarà experiència i visió estratègica en la presa de decisions durant aquesta nova etapa, reforçant el posicionament de l'empresa dins del sector.

La firma tanca un acord amb Glovo i obre el seu canal propi

Durant tot aquest procés, Deleito ha segellat un acord estratègic amb Glovo com a únic canal de delivery. Aquesta aliança garanteix a la cadena d'hamburgueses un canal de repartiment àgil i eficient per als pròxims dos anys.

Paral·lelament, la firma reforça el seu control operatiu amb el llançament del seu propi canal de repartiment. Aquest nou servei permet als usuaris fer comandes de forma directa a través de la seva web oficial, eliminant la necessitat d'intermediaris i optimitzant l'experiència de compra.