Deliverea, companyia amb seu a Barcelona i proveïdor de solucions tecnològiques per a l'optimització de l'última milla per a e-commerce i retailers a la península Ibèrica, ha començat l'expansió internacional amb l'objectiu de convertir-se en un referent sectorial al sud d'Europa de cara al 2025. L'empresa iniciarà una ronda de finançament l'any que ve que preveu obtenir dos milions d'euros per impulsar el projecte.
Fundada l'any 2015, Deliverea ha patit una ràpida transformació impulsada pel ràpid desenvolupament i auge del comerç electrònic. Un cop acabada la fase de start-up, la companyia busca assolir una xifra al voltant dels dos milions d'euros de facturació a final d'any i iniciar-ne l'expansió internacional. El creixement està centrat en el sud d'Europa, àrea on es concentren tres dels cinc països amb més capacitat exportadora (Espanya, França i Itàlia) i, per tant, les empreses tenen més necessitat de treballar amb plataformes multitransportista. L'empresa catalana va començar a operar a Portugal aquest any i té previst sumar-hi l'any que ve Itàlia i més tard França.
"Des de la companyia, estem apostant decididament per la internacionalització i la innovació tecnològica. El nostre objectiu és assolir una facturació de 10 milions d'euros el 2025 i arribar als 200 clients", ha comentat Joan Rovira, CEO i cofundador de Deliverea. L'empresa compta amb un equip de 30 persones a les oficines de Barcelona, des d'on es dirigeixen totes les operacions en l'àmbit nacional i internacional.
Deliverea ha desenvolupat un programari propi que ajuda els comerços electrònics i retailers a optimitzar els processos de lliurament focalitzant-se en l'eficiència i la sostenibilitat. Els clients estalvien temps i costos i l'usuari final gaudeix d'una millor experiència de compra. Deliverea treballa amb empreses com PcComponentes, Codorníu, Pikolinos o Drim, retailers amb exposició internacional i que gestionen grans enviaments arreu.