L'empresa alemanya Delivery Hero ha incrementat un 38% els seus ingressos al segon trimestre de l'any. Després d'adquirir l'empresa emergent catalana Glovo, la firma ha augmentat la facturació fins als 2.100 milions d'euros. Segons ha detallat la companyia, espera aconseguir "l'equilibri" als seus resultats al tercer trimestre de l'any. En aquest sentit, el cofundador de l'empresa Niklas Östberg ha ressaltat el creixement "sòlid" tot i l'entorn difícil i ha apostat per "accelerar els objectius de rendibilitat quant a grup". Sobre la seva situació financera, Delivery Hero té l'objectiu de centrar-se en inversions que estiguin en línia amb la visió global del grup.
Al seu balanç Delivery Hero ha destacat l'adquisició, tancada al juliol, de Glovo, de la que ha destacat la seva presència "líder" a Europa, Àsia Central i Àfrica. "Delivery Hero espera que el seu negoci de plataformes assoleixi el punt d'equilibri en termes d'Ebitda ajustat durant el tercer trimestre de 2022 i que generi entre 40 i 120 milions d'euros el quart trimestre de 2022", ha apuntat l'empresa.
Sobre la seva situació financera, l'empresa ha destacat la seva assignació de capital "disciplinada", centrada en inversions que estiguin en línia amb la visió global del grup. Tanmateix, l'empresa ha indicat que la seva posició es manté "sòlida", amb una àmplia liquiditat per finançar el negoci i un total d'efectiu disponible de 2.900 milions d'euros.