• Empresa
  • Deporvillage factura 45 milions d'euros el 2018

Deporvillage factura 45 milions d'euros el 2018

La companyia d''ecommerce' esportiu creix un 28,57%, supera les 550.000 comandes anuals i es converteix en una empresa rendible

Els fundadors de Deporvillage Xavier Pladellorens i Ángel Corcuera | Cedida
Els fundadors de Deporvillage Xavier Pladellorens i Ángel Corcuera | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
24 de Gener de 2019
Act. 24 de Gener de 2019

Deporvillage ha assolit els 45 milions de facturació el 2018, xifra que representa un creixement del 28,57% respecte l'any anterior. Segons ha informat la companyia d'ecommerce esportiu en un comunicat, és el primer any en què es converteix en una "empresa rentable". De moment, i gràcies a la seva expansió internacional, ha rebut més de 550.000 comandes en tot l'any i més de quatre milions de visites mensuals.

La companyia va començar la seva comercialització a escala mundial a mitjans de l'any passat i, segons el seu CEOXavier Pladellorens, "amb l'entrada dels nostres inversos vam fer un pla ambiciós de negoci que hem aconseguit complir i que ha culminat amb una posició de lideratge i rendibilitat per a l'empresa".

A més, la primavera passada van crear la seva primera marca pròpia, van patrocinar La Vuelta i van crear la versió en anglès i alemany de la seva pàgina web, així com el pagament multimoneda. Segons l'FT1000 del FinancialTimes, Deporvillage és la botiga online esportiva que més ha crescut a Europa.