Deporvillage ha assolit els 45 milions de facturació el 2018, xifra que representa un creixement del 28,57% respecte l'any anterior. Segons ha informat la companyia d'ecommerce esportiu en un comunicat, és el primer any en què es converteix en una "empresa rentable". De moment, i gràcies a la seva expansió internacional, ha rebut més de 550.000 comandes en tot l'any i més de quatre milions de visites mensuals.
La companyia va començar la seva comercialització a escala mundial a mitjans de l'any passat i, segons el seu CEO, Xavier Pladellorens, "amb l'entrada dels nostres inversos vam fer un pla ambiciós de negoci que hem aconseguit complir i que ha culminat amb una posició de lideratge i rendibilitat per a l'empresa".
A més, la primavera passada van crear la seva primera marca pròpia, van patrocinar La Vuelta i van crear la versió en anglès i alemany de la seva pàgina web, així com el pagament multimoneda. Segons l'FT1000 del FinancialTimes, Deporvillage és la botiga online esportiva que més ha crescut a Europa.