Desigual planeja obrir al voltant de 60 botigues físiques a la Xina. Així, la companyia amb seu a Barcelona assegura que continua la seva aposta per expandir-se a l'Àsia, que ja representa el 6,5% del seu negoci a nivell internacional, segons apunta en un comunicat que han fet públic aquest dimarts.
Per enfortir la seva presència a Àsia, la companyia fundada per Thomas Meyer ha signat una joint venture amb el grup de moda xinès E-Shine. Preveuen assolir una facturació de 40 milions d'euros en els pròxims cinc anys en aquest nou mercat (el 50% correspondrà al negoci en línia i la resta a les vendes en establiments). En l’actualitat, el Japó és el primer mercat de Desigual fora d'Europa.
El primer objectiu de la joint venture amb E-Shine és enfortir la presència a la Xina a través de l'ampliació del comerç en línia. No obstant, tot i que Desigual prioritza els canals digitals, assegura que també es proposen obrir 60 establiments, entre els quals hi hauria botigues insígnia a Xangai i Pequín.
Alberto Ojinaga, director general de Desigual: “les vendes del canal digital i les procedents de fora Europa han de passar del 43% actual al 60% el 2023”
El director general de Desigual, Alberto Ojinaga, confirma la voluntat de desenvolupar el seu negoci al mercat asiàtic. Avança que "el nostre objectiu és que les vendes generades a través del canal digital i les procedents de geografies de fora d'Europa representin conjuntament un 60% de la facturació el 2023. Ara mateix, aquest percentatge està en un 49%".