• Empresa
  • DES2019, més enllà del màrqueting

DES2019, més enllà del màrqueting

Nancy Harhut o Alfonso González Aguilar col·loquen al centre de les estratègies al client i al treballador

Digital Marketing Planet reunirá en su escenario a los directivos de marketing | Cedida
Digital Marketing Planet reunirá en su escenario a los directivos de marketing | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
14 de Maig de 2019
Act. 14 de Maig de 2019

Per quart any consecutiu, el Digital Enterprise Show (DES2019), l'esdeveniment internacional en transformació que torna a Ifema del 21 al 23 de maig a Madrid i que organiza en exclusiva el Digital Marketing Planet, un fòrum internacional que congregarà en un mateix escenari a Holly Chen, directora de màrqueting digital en Slack, Eli Schwartz, responsable de l'estratègia mundial de SEO en SurveyMonkey, Sergio López, cap de producció global en McCann Worldgroup, o l'experta en màrqueting del comportament Nancy Harhut, entre molts uns altres.

A més, com a novetat d'aquest any, els continguts de màrqueting s'estenen al fòrum Espanya Pime Digital, amb sessions específiques en espanyol, que tindrà com a objectiu apropar les pimes espanyoles els coneixements en màrqueting necessaris per ajudar-les a integrar les tecnologies en la seva relació amb clients de forma efectiva i eficient.

"El creixent nivell d'exigència dels consumidors i l'amalgama de solucions de màrqueting existents, fa que sigui més necessari que mai compartir coneixement i casos d'èxit per decidir la millor forma de satisfer els clients i amb quins proveïdors compartim el viatge cap a la digitalització", ha comentat Lluis Altés, Managing Director del DES.

Sentir el màrqueting

Entre el 21 i el 23 de maig, l'àrea especialitzada en DES2019, Digital Marketing Planet, posarà de relleu els nous camins del màrqueting que porten aparellades tecnologies com la intel·ligència artificial, la realitat augmentada, virtual o mixta, i comptarà amb la participació de més de 40 destacats professionals, innovadors, visionaris i experts en màrqueting digital.

"En l'economia de l'experiència cal posar al client i a l'empleat al centre", apunta Altés, en referir-se a les noves tendències de màrqueting que destacaran el 2019. Per això, una de les grans convidades del Digital Màrqueting Planet aquest any serà Nancy Harhut, reconeguda per aplicar la ciència del comportament humà al màrqueting. Harhut, que ha guanyat gairebé 200 premis per efectivitat en màrqueting gràcies als projectes que ha desenvolupat, serà l'encarregada de donar als assistents les claus posar al consumidor al centre de l'estratègia i provocar en els seus clients les reaccions desitjades.

Al costat d'ella, Alfonso González Aguilar compartirà el màrqueting sensorial i audiomarketing, com a estratègia per influir en els clients i provocar les emocions desitjades en la seva relació amb la marca. Aquest compositor de bandes sonores, pianista, director d'orquestra i empresari musical, ha realitzat un estudi de neurociencia per comprovar l'impacte de la música en les emocions humanes.