• Empresa
  • El DES tanca la seva quarta edició amb un 26% més de visitants

El DES tanca la seva quarta edició amb un 26% més de visitants

Més de 300 firmes com IBM, Telefónica o Deloitte participen en el Digital Enterprise Show

El DES cierra con 26.342 visitantes procedentes de más de 50 países | Cedida
El DES cierra con 26.342 visitantes procedentes de más de 50 países | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
24 de Maig de 2019

El DES2019 (Digital Enterprise Show) ha posat punt final a tres dies de transferència tecnològica i experiència entorn de l'empresa digital amb 26.342 visitants procedents de més de 50 països, un 26% més que la passada edició, que s'han apropat a Ifema per conèixer les últimes innovacions del sector en un esdeveniment en el qual han participat més de 300 signatures, com IBM, Telefònica Empreses, Altran, Deloitte Digital, EY, T-Systems, Globant, KPMG, Santander, Nutanix, Seidor, Zendesk o Improove, entre d'altres.

 

Els organitzadors de DES2019 defensen que la fira "és ja un punt de referència internacional que ajuda als directius i administracions públiques a entendre com abordar la materialització de la Indústria 4.0, i a integrar en els negocis tecnologies com la Intel·ligència Artificial, blockchain, IoT, cloud o ciberseguretat, per desenvolupar models productius i econòmics sostenibles que col·loquin a la innovació al centre de l'ADN de les empreses".

 

DES2019, que ha celebrat la seva quarta edició amb Ifema com coorganizador per primera vegada, ha suposat un impacte econòmic de més de 45 milions d'euros per a la ciutat "a causa de la cada vegada més important procedència internacional dels seus visitants", dels quals el 56% són alts directius a la recerca de nous socis tecnològics.

El director general de DES, Albert Planas, fa un balanç "molt positiu" d'aquesta edició. "Després de quatre anys parlant de transformació digital, la maduresa ha arribat al mercat en forma de solucions reals implantades i milers d'empreses desenvolupant innovació de base tecnològica per implantar nous models de negoci, eficiència en les operacions i la millora en l'experiència de client", ha sostingut.