Doctoralia ha tancat el 2018 amb un increment de la facturació de gairebé el 100% amb 2,3 milions d'euros -el 2017 van ser d'1,2 milions d'euros- i ha augmentat un 28% el volum d'usuaris únics. Així ho ha anunciat en un comunicat la plataforma de comerç electrònic de salut, que explica que ha assolit els 25 milions d'usuaris a tot Espanya,
Les reserves de cita amb especialistes realitzades a través de la plataforma s'han quadruplicat passant de les 115.000 del 2017 a les 460.000 el 2018. El cofundador de Doctoralia, Frederic Llordachs, assegura que el creixement experimentat "ha contribuït a consolidar el nostre lideratge tant al mercat espanyol com a l'Amèrica Llatina a través de l'obertura d'oficines a nous països".
De fet, la facturació ha crescut més del doble al Brasil i Mèxic i, al llarg del 2019, la plataforma vol obrir noves oficines a Xile i Colòmbia.