Dogfy Diet aterra a França i espera triplicar la facturació

La startup catalana de menjar per a gossos tanca 2021 amb una xifra de negoci de 3 milions d'euros, que espera ampliar fins als 10 MEUR l'exercici entrant

Els fundadors de Dogfy Diet, Sergi Font i Gonzalo Noy | Cedida Els fundadors de Dogfy Diet, Sergi Font i Gonzalo Noy | Cedida

La marca d'alimentació casolana per a gossos Dogfy Diet ha tancat 2021 amb una facturació de més de 3 milions d'euros. L'empresa, que basa el seu model en les subscripcions mensuals, ha multiplicat en el seu segon exercici per vuit la xifra de negoci de 2020, el seu primer any en activitat, el que la situa com una de les emergents que més han facturat a l'Estat espanyol.

Amb aquests resultats, la startup ha començat la seva expansió internacional. Des d'aquest dilluns, Dogfy Diet ha començat a operar a França. Les seves racions adaptades per als animals dels clients estaran disponibles "per als més de 7,5 milions de gossos" que hi ha al país gal. Segons han informat, l'establiment al mercat francès és el primer pas d'una estratègia que "implica obrir-se a nous mercats europeus i exportar el model de negoci".

Segons les dades publicades per la companyia, actualment les seves racions arriben a uns 9.000 animals. Aquesta base de clients suposa preparar més de sis tones de menjar cada dia – una xifra que esperen triplicar el 2022. A tal fi, la startup preveu crear 60 nous llocs de treball en l'exercici entrant, fins als 130 empleats totals. Amb aquesta ampliació, la foodtech espera arribar durant 2022 als 10 milions d'euros de facturació. Així, l'objectiu de Dogfy Diet, segons el seu cofundador Sergi Font, és "revolucionar l'alimentació canina a Europa i convertir-se en líder al sector".

Més informació
Propera parada del 'foodtech' europeu, Barcelona
Food 4 Future i les FoodTech Nations espanyoles
Hispack i FoodTech reben 40.000 visitants
Avui et destaquem
El més llegit