14
de Maig
de
2016
Act.
14
de Maig
de
2016
Dogi ha registrat un ebitda (beneficis abans d'interessos, impostos, depreciacions i amortitzacions) de 73 milions d'euros durant el primer trimestre de 2016, el que representa entrar en xifres positives en aquest apartat per primer cop en tres anys.
La companyia tèxtil catalana, ubicada a El Masnou, ha finalitzat el primer trimestre amb unes vendes de 10,6 milions d'euros, fet que suposa una reducció del 3,3% respecte al mateix període de l'any anterior.
L'augment dels ingressos (1,71%) procedents de la planta local, que suposa un canvi de tendència respecte al que ha passat en els últims anys, no ha estat suficient per compensar el descens de la facturació a la filial americana (-4,9%). Amb tot, la companyia ha registrat pèrdues de 871 milions d'euros, 38 milions més que durant el mateix període de 2016.
L'empresa de teixits elàstics ha afirmat que al llarg dels últims mesos ha estat revisant tots els seus processos i que l'objectiu estratègic és centrar-se en el creixement orgànic i inorgànic. La companyia ha afegit que està treballant en la formalització de diversesjoint ventures a nivell internacional per desenvolupar mercats on l'empresa no té presència rellevant.
La companyia tèxtil catalana, ubicada a El Masnou, ha finalitzat el primer trimestre amb unes vendes de 10,6 milions d'euros, fet que suposa una reducció del 3,3% respecte al mateix període de l'any anterior.
L'augment dels ingressos (1,71%) procedents de la planta local, que suposa un canvi de tendència respecte al que ha passat en els últims anys, no ha estat suficient per compensar el descens de la facturació a la filial americana (-4,9%). Amb tot, la companyia ha registrat pèrdues de 871 milions d'euros, 38 milions més que durant el mateix període de 2016.
L'empresa de teixits elàstics ha afirmat que al llarg dels últims mesos ha estat revisant tots els seus processos i que l'objectiu estratègic és centrar-se en el creixement orgànic i inorgànic. La companyia ha afegit que està treballant en la formalització de diversesjoint ventures a nivell internacional per desenvolupar mercats on l'empresa no té presència rellevant.