Dozen Investments, la plataforma d'inversió per a empreses en creixement, ha tancat la ronda de finançament per a Project Lobster amb una inversió total de 800.000 euros, fet que converteix la plataforma en el líder de la ronda, d'un total d'1,5 milions d'euros. Aquesta operació ha estat un èxit, ja que la ronda es va llançar amb l'objectiu d'assolir els 641.000 euros de finançament.
Project Lobster és una marca nativa digital fundada a Barcelona per Óscar Valledor. La seva proposta consisteix en una solució end-to-end que cobreix totes les necessitats visuals (sol, visió i lents de contacte) i que arriba per revolucionar el procés de compra d'ulleres. Va tancar el 2021 amb una facturació d'1,2 milions d'euros i espera obtenir 2,88 milions d'euros el 2022. Té previst escalar de 5 a 54 botigues els pròxims tres anys i esdevenir una marca referent al sud d'Europa. “A Dozen tenim la convicció que a qualsevol sector d'activitat podem trobar projectes disruptius que vinguin a canviar les regles del joc. Project Lobster n'és un clar exemple”, explica Marc Olmedillo, director d'Inversió de Dozen Investements.
L'empresa especialitzada en el sector de l'òptica és una alternativa dins d'un mercat poc digitalitzat, que, a més, utilitza materials preparats per ser reciclats o reconvertits. “El sector de les òptiques és un mercat molt tradicional que compta amb molts intermediaris. Això eleva el cost del producte i ralenteix en excés el procés. Nosaltres oferim una experiència integral, des del disseny inicial fins a la venda, cosa que accelera el servei i abarateix costos fins a un 75%”, destaca Óscar Valledor, fundador i CEO de Project Lobster.