Fira de Barcelona acollirà entre els dies 4 i 5 de maig una nova edició de l'E-Show, saló de referència en els sectors de la venda en línia i el màrqueting digital. Durant les dues jornades, el recinte Montjuïc de l'organització firal barcelonina reunirà uns 6.000 executius dedicats a aquesta branca per tractar les darreres innovacions que s'hi poden aplicar.
Els experts que assistiran a l'E-Show tractaran temes com l'aplicació de la intel·ligència artificial al comerç electrònic i el màrqueting digital, així com les noves utilitats de les dades massives en la venda en línia. Els ponents i analistes compartiran espai, segons ha comunicat l'organització, amb un total de 120 empreses expositores.
Una de les principals novetats de l'edició d'enguany del saló serà l'espai de Prestashop, una plataforma de gestió de marketplaces digitals, on s'exposaran solucions per a comerços electrònics i les novetats del sector especialment al voltant de les solucions de la multinacional, mitjançant diverses activitats i ponències.
Segons ha comunicat l'organització, l'E-Show 2022 se centrarà a "aportar les solucions més innovadores i eficients per al sector". Amb aquest objectiu, E-Show reunirà fins a 150 speakers nacionals i internacionals, i presenta un programa amb més de 100 activitats dedicades als assistents – tant directius com empreses expositores.