eDreams ha tancat el primer semestre de l’any amb unes pèrdues d’1,6 milions d’euros i uns ingressos de 354,4 milions. L’empresa atribueix aquesta xifra al negoci Prime, que ha passat de suposar el 38% al 55% del balanç global. Aquesta branca de l'empresa ha assolit els 5,2 milions de clients -el passat 31 d'octubre-, dels quals 3,4 han arribat en els últims dos anys. L'empresa ha anunciat també 100 noves contractacions, la major part de les quals es faran a Barcelona.
El director general financer, David Elizaga, ha explicat aquest dimecres en la presentació als mitjans de comunicació dels resultats del primer semestre que aquesta pèrdua d'1,6 milions d'euros ve motivada per dos raons. El primer és l'augment de la plantilla, que ha explicat que "encara no tota és productiva, està fent nous productes i serveis". El segon és la pujada d'un 41% de clients Prime (380.000 nous membres). En aquest sentit, Elizaga ha precisat que els clients Prime "en el primer any són menys rendibles" que en els següents. A la vegada, ha apuntat que això suposa una inversió en màrqueting: “Cal que se sàpiga que existim", ha dit.
El responsable financer ha destacat que eDreams està creixent a un ritme superior al que la firma es va marcar per arribar als 7,25 milions de clients el 2025. Per això, el CEO de l'empresa, Dana Dunne, ha expressat la seva satisfacció per aquests resultats i la consolidació de l'aposta per la subscripció. Dunne ha recordat que la companyia està immersa en un procés "de consolidació llançat fa dos anys" i que espera es converteixi "líder a nivell mundial". Pel que fa al resultat brut d'explotació (ebitda) va créixer un 84%, fins als 63,5 milions d'euros davant els 34,5 registrats en el primer semestre de 2023. Una crescuda que Elizaga ha vinculat al bon rendiment de la plataforma Prime.