• Empresa
  • La nova eina digital per a la internacionalització de pimes

La nova eina digital per a la internacionalització de pimes

L’objectiu de la consultoria catalana Ginteco World Wide és ser "una palanca de recuperació i creixement, gratuïta, de les pimes"

eGlobalEngine utilitza lliçons de Machine Learning i Intel·ligència Artificial per trobar les oportunitats de mercat i les necessitats de cada pime | iStock
eGlobalEngine utilitza lliçons de Machine Learning i Intel·ligència Artificial per trobar les oportunitats de mercat i les necessitats de cada pime | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
22 de Febrer de 2021
Act. 22 de Febrer de 2021

Ginteco World Wide, una consultoria catalana especialitzada en oportunitats de negoci i comerç internacional, crea una eina digital basada en generar oportunitats de negoci per ajudar a petites i mitjanes empreses a internacionalitzar-se de manera gratuïta, segons ha explicat la mateixa empresa. L’objectiu que s’ha marcat l’equip de Ginteco és arribar a registrar un miler d’usuaris a Catalunya, al llarg del primer trimestre de l’any 2021.

Aquest programa que porta el nom d'eGlobalEngine utilitza lliçons de machine learning i intel·ligència artificial per trobar les oportunitats de mercat i les necessitats de cada pime segons les dades que les mateixes empreses proporcionen a l'aplicació. "eGlobalEngine neix amb la voluntat d’esdevenir palanca de recuperació i creixement, gratuïta, de les petites i mitjanes empreses, en l'àmbit global, però amb atenció especial per a les empreses catalanes", han explicat des de Ginteco World Wide.

Aquest programa utilitza el big data per generar respostes per a les pimes. L’empresa, o professional, ha d’introduir quin servei, producte o actiu de negoci vol oferir, o quina és la seva necessitat, i en quins mercats mundials està interessada, i el generador d’oportunitats comença a treballar en la cerca de les millors oportunitats de negoci. Actualment, el sistema permet operar en català, espanyol i anglès.

L'empresa també ha detallat que el seu objectiu global és registrar fins a 10.000 usuaris distribuits per tots els continents, amb especial incidència en els mercats europeu i asiàtic. "L'europeu per la seva necessitat de recuperació econòmica i sortida de la crisi, i l'asiàtic pel seu potencial creixement en els propers anys", ha insistit.