21
de Maig
de
2014
Act.
22
de Maig
de
2014
El 20 % dels 6.000 milions de texans que es confeccionen anualment arreu del món tenen acabats amb tecnologia catalana de la firma Jeanología, segons dades de la fira interacional Denim by Premiére Vision (byPV), la més destacada en tèxtil texà que se celebra aquests dies a Barcelona. La firma Jeanología té el seu centre de fabricació a Sant Quirze del Vallès (Vallès Occidental).
La marca vallesana és una de les que més aposta per la re industrialització dels països del sud d'Europa impulsada per tecnologies sostenibles. Segons ha declarat el president de Jeanología, Enrique Silla, amb aquestes tecnologies s'eliminen del procés tèxtil costos de mà d'obra, del consum d'aigua, químics i energètics, i això podria propiciar una re industrialització del tèxtil a Espanya.
Un sector amb 51.000 milions d'euros
Per a Silla, en aquesta re industrialització, Barcelona té l'oportunitat de ser referent del sector, que mou uns 51.000 milions d'euros a l'any, per ser la plataforma mundial del Denim Premium, a causa del potencial que té en òptica i en fotònica i per la importància del làser en els nous processos d'acabats.
Jeanologia, amb 100 treballadors, factura 30 milions d'euros a l'any i el seu major creixement ha estat els últims cinc anys. El 95% de la seva facturació prové de fora d'Europa i té clients a 42 països i delegacions a Mèxic, l'Índia, Bangla Desh, Istanbul i el Brasil. Marques com Levi's, Polo Jeans, Abercrombie & Fitch, Pepe jeans, Dièsel, Hilfiger Denim, Replay o grans minoristes com GAP, Uniqlo, Zara o H&M, usen les tècniques i tecnologies de Jeanologia.
100 expositors de 20 països
La companyia és una de les presents a la fira Denim by Premiére Vision de Barcelona, i és una de les que més ha impulsat el trasllat a la ciutat comtal des de París de l'esdeveniment.
Denim byPV acull 100 expositors de 20 països. A la fira es presenten tendències, tecnologies, teixits, fibres, acabats i accessoris per a grans marques de texans i prêt-à-porter, que preparen les seves col·leccions tardor-hivern 2015-2016.
La marca vallesana és una de les que més aposta per la re industrialització dels països del sud d'Europa impulsada per tecnologies sostenibles. Segons ha declarat el president de Jeanología, Enrique Silla, amb aquestes tecnologies s'eliminen del procés tèxtil costos de mà d'obra, del consum d'aigua, químics i energètics, i això podria propiciar una re industrialització del tèxtil a Espanya.
Un sector amb 51.000 milions d'euros
Per a Silla, en aquesta re industrialització, Barcelona té l'oportunitat de ser referent del sector, que mou uns 51.000 milions d'euros a l'any, per ser la plataforma mundial del Denim Premium, a causa del potencial que té en òptica i en fotònica i per la importància del làser en els nous processos d'acabats.
Jeanologia, amb 100 treballadors, factura 30 milions d'euros a l'any i el seu major creixement ha estat els últims cinc anys. El 95% de la seva facturació prové de fora d'Europa i té clients a 42 països i delegacions a Mèxic, l'Índia, Bangla Desh, Istanbul i el Brasil. Marques com Levi's, Polo Jeans, Abercrombie & Fitch, Pepe jeans, Dièsel, Hilfiger Denim, Replay o grans minoristes com GAP, Uniqlo, Zara o H&M, usen les tècniques i tecnologies de Jeanologia.
100 expositors de 20 països
La companyia és una de les presents a la fira Denim by Premiére Vision de Barcelona, i és una de les que més ha impulsat el trasllat a la ciutat comtal des de París de l'esdeveniment.
Denim byPV acull 100 expositors de 20 països. A la fira es presenten tendències, tecnologies, teixits, fibres, acabats i accessoris per a grans marques de texans i prêt-à-porter, que preparen les seves col·leccions tardor-hivern 2015-2016.