16
de Març
de
2015
Act.
16
de Març
de
2015
El grup Gallina Blanca Star, multinacional del sector de l'alimentació, ha llançat aquest dilluns GB Foods, la seva nova identitat corporativa que recull l'"esperit d'internacionalització, l'essència multilocal i el caràcter emprenedor i innovador del grup des del seu naixement el 1937", ha informat la firma aquest dilluns en un comunicat.
Actualment, el grup, que va tancar el 2014 amb una facturació de 629 milions d'euros, és present a Espanya, Itàlia, Holanda, Rússia, repúbliques de l'antiga Unió Soviètica, en 28 països del continent africà i l'Orient Mitjà, així com els Estats Units, a través de marques com Gallina Blanca, Avecrem, Star, Jumbo i Grand'Itàlia.
"La nova denominació GB Foods recull l'origen i l'essència de les seves companyies i de les seves marques locals en tots aquests països", ha explicat la directora de Comunicació Corporativa de GB Foods, Montse Carbó.
"GB són les inicials de la nostra companyia més antiga, Gallina Blanca, que va donar origen al grup, i Foods reflecteix l'ADN de les seves marques, així com la clara vocació internacional de la companyia", ha afegit.
La companyia ha destacat que la nova identitat corporativa permet a GB Foods consolidar la seva posició de lideratge a l'actual entorn competitiu, econòmic i social, i reafirma el seu compromís de crear, a través de les seves marques i companyies locals, "més valor compartit per a les persones i les societats on té presència".
Nova imatge, noves fites
La nova denominació del grup coincideix amb importants fites de la firma, que fa uns dies inaugurava la seva nova seu corporativa a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), un edifici de cinc plantes, amb 5.000 metres quadrats, en què treballen 300 col·laboradors de diferents països, i que simbolitza l'aposta per la innovació.
A més, l'any passat, GB Foods va fer el 40 aniversari de la seva presència a Àfrica de la mà del seu producte Jumbo, l''Avecrem africà'.
El grup fabrica 3.000 milions de pastilles per als països d'aquest continent cada any i el negoci a Àfrica suposa ja el 15% de la facturació total.
Actualment, el grup, que va tancar el 2014 amb una facturació de 629 milions d'euros, és present a Espanya, Itàlia, Holanda, Rússia, repúbliques de l'antiga Unió Soviètica, en 28 països del continent africà i l'Orient Mitjà, així com els Estats Units, a través de marques com Gallina Blanca, Avecrem, Star, Jumbo i Grand'Itàlia.
"La nova denominació GB Foods recull l'origen i l'essència de les seves companyies i de les seves marques locals en tots aquests països", ha explicat la directora de Comunicació Corporativa de GB Foods, Montse Carbó.
"GB són les inicials de la nostra companyia més antiga, Gallina Blanca, que va donar origen al grup, i Foods reflecteix l'ADN de les seves marques, així com la clara vocació internacional de la companyia", ha afegit.
La companyia ha destacat que la nova identitat corporativa permet a GB Foods consolidar la seva posició de lideratge a l'actual entorn competitiu, econòmic i social, i reafirma el seu compromís de crear, a través de les seves marques i companyies locals, "més valor compartit per a les persones i les societats on té presència".
Nova imatge, noves fites
La nova denominació del grup coincideix amb importants fites de la firma, que fa uns dies inaugurava la seva nova seu corporativa a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), un edifici de cinc plantes, amb 5.000 metres quadrats, en què treballen 300 col·laboradors de diferents països, i que simbolitza l'aposta per la innovació.
A més, l'any passat, GB Foods va fer el 40 aniversari de la seva presència a Àfrica de la mà del seu producte Jumbo, l''Avecrem africà'.
El grup fabrica 3.000 milions de pastilles per als països d'aquest continent cada any i el negoci a Àfrica suposa ja el 15% de la facturació total.