• Empresa
  • El saló de Turisme B-Travel preveu 27.000 visitants

El saló de Turisme B-Travel preveu 27.000 visitants

L'edició d'enguany estrena dos espais dedicats al turisme industrial i al 'glamping' per oferir experiències de luxe

B-Travel oferirà fins a 8.000 productes en promoció
B-Travel oferirà fins a 8.000 productes en promoció
Europa Press
07 d'Abril de 2017
Act. 07 d'Abril de 2017
El saló de turisme B-Travel, presenta dos nous espais dedicats al turisme industrial i al glamping, els quals engloben els càmpings que ofereixen experiències i serveis de luxe. Amb aquesta novetat, preveuen aconseguir 27.000 visitants durant els tres dies de fira, segons afirma la companyia en un comunicat.

El president de B-Travel i del Gremi d'Hotels de Barcelona, Jordi Clos, ha destacat aquest divendres en roda de premsa, que el 68% dels visitants del saló acaben decidint la seva destinació vacacional durant la fira, per la qual cosa aquest any s'han potenciat les iniciatives per fomentar la reserva de viatges.

D'aquesta manera, B-Travel oferirà fins a 8.000 productes en promoció i la possibilitat que professionals del sector dissenyin un viatge a mesura del visitant segons les seves preferències. És a dir, s'organitzaran rutes en grup, gratuïtes i de 30 minuts, a càrrec de guies professionals del Barcelona Guide Bureau.

El saló tindrà uns 200 expositors, entre els quals s'expliquen totes les comunitats autònomes de l'Estat espanyol, aerolínies, navilieres i agències de viatges, entre uns altres, a més de destinacions internacionals, amb la novetat d'Itàlia, Indonèsia, Jamaica i Namíbia d'enguany.

L'última jornada de l'edició d'aquest any coincideix amb Sant Jordi i per aquest motiu s'han organitzat activitats que vinculen els llibres amb els viatges, amb la participació d'autors de novel·les de viatges, periodistes de revistes i escriptors de guies, detalla Clos.

El director general de Turisme de Catalunya, Octavi Bono, ha posat en valor la importància del saló per potenciar els viatges de catalans dins de Catalunya, ja que ha constatat que l'any passat van ser 12,9 milions de visitants, una xifra "molt rellevant" tenint en compte que es van registrar 18 milions de turistes internacionals.

Noves tendències
La directora de B-Travel, Marta Serra, ha explicat que, donant resposta a les noves tendències turístiques, el saló crearà la nova zona dedicada al turisme industrial. Aquesta comptarà amb una desena d'expositors i estarà centrada en el patrimoni històric industrial i empreses vives, com visites a antigues factories, mines i molins, centres d'investigació o grans companyies, propostes en auge i molt populars en altres països com Alemanya.

D'altra banda, la zona dedicada al glamping, també comptarà amb una desena d'expositors. En aquesta àrea diferents associacions de càmpings de Catalunya -que inclouen alguns dels més prestigiosos d'Europa- recrearan l'ambient d'aquests espais, en els quals es combina l'experiència d'acampar a l'aire lliure amb el luxe i alta qualitat en els serveis.

Bono ha destacat que el sector dels càmpings ha fet una gran transformació en els últims 15 anys, realitzant grans inversions destinades a millorar i sofisticar les seves instal·lacions. No obstant això, la percepció general encara és "molt diferent a la realitat", lamenta.

El saló de turisme B-Travel celebrarà la XXV edició entre el dies 21 i 23 d'abril al recinte Montjuïc de la Fira de Barcelona.