20
d'Abril
de
2016
La cervesera Heineken Holding NV ha obtingut un benefici net de 265 milions d'euros durant el primer trimestre del 2016. La xifra representa una reducció del 65 % respecte els guanys en el mateix període del 2015, tal com ha informat la companyia holandesa en un comunicat.
Durant els tres primers mesos de 2015, Heineken va guanyar 579 milions d'euros, encara que si s'exclouen els 379 milions d'euros que es va embutxacar el grup per la venda d'Empaque, el benefici és de 200 milions, per sota dels 265 milions obtinguts aquest any.
"Ha estat un bon primer trimestre, basat en un període fort durant l'any nou xinès i vietnamita, així com una Setmana Santa primerenca", ha destacat el director executiu de Heineken, Jean-François van Boxmeer, en el seu comunicat.
Van Boxmeer ha assegurat que el creixement del volum ha estat "bo" a Amèrica i a Europa, mentre que a la zona que comprèn l'Àfrica, l'Orient Mitjà i l'Europa de l'Est el creixement ha reflectit una millora.
Pel dirigent de Heineken, les expectatives es mantenen intactes per aquest any tot i que l'evolució "adversa" de la situació monetària segueix pesant en els resultats del grup, amb uns mercats de divises afectats per la volatilitat.
El volum de cervesa venut durant els tres primers mesos de l'any ha estat de 43,5 milions d'hectolitres, un 7 % més que en el mateix període de l'any anterior, amb dades positives a totes les àrees: Amèrica (13,5 milions d'hectolitres), Àsia-Pacífic (5,8 milions), Europa (15,2 milions), Àfrica, Orient Mitjà i l'est d'Europa (9 milions tots junts).
A més, el segment d'alta gamma de Heineken ha crescut un 4,8 % durant el darrer exercici assolint els set milions d'hectolitres gràcies a l'impuls del creixement registrat a Brasil, França, Espanya, als mercats de la Companyia Cerveseries Unides (CCU)-que inclouen Xile, Colòmbia i Uruguai, entre d'altres-, Vietnam, Mèxic i el Regne Unit.
Durant els tres primers mesos de 2015, Heineken va guanyar 579 milions d'euros, encara que si s'exclouen els 379 milions d'euros que es va embutxacar el grup per la venda d'Empaque, el benefici és de 200 milions, per sota dels 265 milions obtinguts aquest any.
"Ha estat un bon primer trimestre, basat en un període fort durant l'any nou xinès i vietnamita, així com una Setmana Santa primerenca", ha destacat el director executiu de Heineken, Jean-François van Boxmeer, en el seu comunicat.
Van Boxmeer ha assegurat que el creixement del volum ha estat "bo" a Amèrica i a Europa, mentre que a la zona que comprèn l'Àfrica, l'Orient Mitjà i l'Europa de l'Est el creixement ha reflectit una millora.
Pel dirigent de Heineken, les expectatives es mantenen intactes per aquest any tot i que l'evolució "adversa" de la situació monetària segueix pesant en els resultats del grup, amb uns mercats de divises afectats per la volatilitat.
El volum de cervesa venut durant els tres primers mesos de l'any ha estat de 43,5 milions d'hectolitres, un 7 % més que en el mateix període de l'any anterior, amb dades positives a totes les àrees: Amèrica (13,5 milions d'hectolitres), Àsia-Pacífic (5,8 milions), Europa (15,2 milions), Àfrica, Orient Mitjà i l'est d'Europa (9 milions tots junts).
A més, el segment d'alta gamma de Heineken ha crescut un 4,8 % durant el darrer exercici assolint els set milions d'hectolitres gràcies a l'impuls del creixement registrat a Brasil, França, Espanya, als mercats de la Companyia Cerveseries Unides (CCU)-que inclouen Xile, Colòmbia i Uruguai, entre d'altres-, Vietnam, Mèxic i el Regne Unit.