• Empresa
  • Els fundadors de TCN es venen tota la seva participació

Els fundadors de TCN es venen tota la seva participació

El fons Endurance Partners completa la compra de la marca de de llenceria, cotilleria i roba de bany

La fundadora de TCN, Totón Comella
La fundadora de TCN, Totón Comella
Redacció VIA Empresa
Barcelona
24 de Maig de 2017
Act. 24 de Maig de 2017

Els fundadors de la marca de llenceria, cotilleria i roba de bany TCN es desfan de les seves accions a l'empresa. Totón Comella i Josep Maria Donat han venut al fons Endurance Partners els seus respectius paquets empresarials, segons informa l'empresa en un comunicat.

 

Comella, directora creativa de la marca, i Donat, que és el seu marit, cessaran d'aquesta manera de les seves funcions executives en l'empresa, encara que seguiran "estretament vinculats" a ella "assessorant a nivell estratègic en les àrees creativa, comercial i d'expansió". Ara mantindran un rol estratègic, per a la qual cosa TCN es dotarà d'un comitè que "orientarà d'ara endavant el rumb creatiu i expansió de la companyia".

Endurance Partners va entrar el 2015 per professionalitzar l'empresa

Al desembre del 2015, i amb l'objectiu de "professionalitzar" l'empresa, TCN va anunciar l'entrada en el seu capital del fons barceloní Endurance Partners, que posseeix participacions en altres empreses del sector de la moda com Canada House o Tuc Tuc i en la cadena de joieria Oro Vivo.

Aquesta primera operació ja contemplava la possibilitat que en una segona fase l'equip fundador vengués tot el seu paquet accionarial a Endurance Partners, com així s'ha produït finalment, amb la finalitat de consolidar-se "en les principals passarel·les i mercats internacionals".

Per a això, TCN ha incorporat en l'últim any talent procedent de grups com Inditex, Mango, Antonio Miró o Armand Basi en les àrees de disseny, qualitat, venda, màrqueting o comerç electrònic, incrementant en un 35% la plantilla de la seva central.

TCN ha avançat en els últims anys en el seu pla d'expansió internacional, portant a terme accions en països com Regne Unit o França, i ha posat en marxa la seva botiga en xarxa, amb encàrrecs en els primers mesos tant a Espanya com en mercats com Europa, Estats Units, Colòmbia o Singapur.

TCN dissenya i comercialitza des de 1986 peces de moda per a dona, amb especial rellevància internacional en els segments de bany i moda íntima. Amb seu a Arenys de Mar, la firma té actualment més de 400 punts de venda a tot Europa i set botigues pròpies a Espanya, a més de botigues a Internet.