L'empresa de càtering Aramark compra part de Barça Vision i saneja l'economia del FC Barcelona

Barça Vision és la iniciativa del club per agrupar totes les accions associades a Web3, NFT's i metavers que formen part de l'estratègia per construir l'Espai Barça Digital

El president del Barça, Joan Laporta, davant dels mitjans de comunicació | EP El president del Barça, Joan Laporta, davant dels mitjans de comunicació | EP

L'empresa de càtering Aramark continua la seva relació amb el FC Barcelona després de comprar part de les accions de Barça Vision -les que pertanyien a Bridgeburg Invest- i entrar com a nou soci de l'Espai Barça, a més de seguir sent el proveïdor oficial de menjar del feu blaugrana, en una operació que ajuda a sanejar l'economia blaugrana i facilita possibles operacions en el mercat de fitxatges.

"El FC Barcelona i Aramark han anunciat un nou acord estratègic pel qual l'actual proveïdor de serveis d'hostaleria i càtering del club es converteix en part de l'accionariat de Barça Vision (Bridgeburg Invest), així com en nou partner de l'Espai Barça", ha anunciat el club.

Amb aquest moviment, el FC Barcelona aconsegueix reforçar l'estructura de Barça Vision amb un soci estratègic

Amb l'acord anunciat, Aramark Espanya es converteix en proveïdor oficial dels serveis de càtering per al futur Spotify Camp Nou i el club reforça l'estratègia d'associar-se amb "líders del sector" que puguin oferir "la millor experiència" als aficionats del futur Espai Barça.

Barça Vision és la iniciativa del club per agrupar totes les accions associades a Web3, NFT's i metavers que formen part de l'estratègia per construir l'Espai Barça Digital. Amb aquest moviment, el FC Barcelona aconsegueix reforçar l'estructura de Barça Vision amb un soci estratègic expert en la recerca d'oportunitats de negoci relacionades amb la indústria de l'hospitality i en l'experiència gastronòmica dins de les grans instal·lacions esportives.

Aramark, multinacional nord-americana amb seu a Filadèlfia, està present en 19 països i compta amb més de 248.000 persones empleades a tot el món. La companyia de serveis d'alimentació forma part del grup Aramark Corporation, amb presència a Espanya des del 1992, i gestiona més de 150 grans esdeveniments d'oci i entreteniment a l'any de diferents sectors, com espectacles i esdeveniments culturals i esportius.

Més informació
El Govern i el Barça posicionen Catalunya als Estats Units com a destinació de turisme prèmium
Neix 'Barça Games', la primera plataforma mundial de videojocs creada per un club esportiu
Onalabs i Barça Innovation Hub presenten Onasport
Avui et destaquem
El més llegit