
La multinacional CPM especialitzada en serveis d’atenció al client prepara entre 600 i 700 acomiadaments al centre ubicat a Barcelona. La decisió pot suposar una retallada d’entre el 55% i el 60% de la plantilla que treballa al call center de la companyia. Segons ha avançat El Periódico i ha confirmat l’ACN, la direcció ha anunciat un expedient de regulació d’ocupació després de perdre tres clients, el més important dels quals és la marca britànica d’aspiradores Dyson. També han deixat de treballar amb l’empresa de moda Lee Wrangler i de rellotges Withings Scanwatch, tot i que aquests dos comptes requerien molts menys empleats.
La primera reunió entre empresa i sindicat per negociar aquest expedients serà el dia 12 de març, quan arrencarà el període de consultes, segons han detallat fonts sindicals.
La decisió pot suposar una retallada d’entre el 55% i el 60% de la plantilla que treballa al call center de la companyia
Aquest no és el primer cop que la plantilla ha d’afrontar una retallada per la retirada d’un client, ja que el 2020 la liquidació del contacte d’Airbnb va provocar de gairebé 1.000 acomiadaments a Barcelona. L’empresa és propietat del grup nord-americà Omnicom.