27
de Gener
de
2016
Act.
27
de Gener
de
2016
Endesa ha estrenat nova marca corporativa en el marc del nou posicionament del Grup Enel, el seu principal accionista, que ha presentat la seva imatge corporativa global.
El president d'Endesa, Borja Prado, va destacar que aquest canvi en la identitat visual de l'elèctrica respon "a la necessitat de traslladar als clients la nova realitat" en la qual la companyia està immersa, amb l'aparició de "nous actors i l'increment de la competència", que obliga a ser cada dia més eficients en la producció, la distribució i la comercialització de l'energia elèctrica.
D'aquesta manera, va subratllar que l'elèctrica seguirà concentrant els seus esforços a "estar més oberts" als seus clients, proveïdors, socis o qualsevol dels seus stakeholders, "així com més oberts en la cerca de noves iniciatives de negoci que consolidin el seu lideratge".
Enel ha presentat una nova marca corporativa que basa la seva estratègia en un posicionament del grup com a companyia innovadora, sostenible i avançada, "activa al llarg de tota la cadena de valor i que fa del concepte d'obertura un valor fonamental del seu enfocament estratègic i operatiu", va indicar l'empresa.
El conseller delegat del grup italià, Francesco Starace, va subratllar que amb aquest reposicionamient de marca, el grup està "harmonitzant la seva imatge corporativa amb els canvis que s'estan produint tant dins de l'empresa com en l'evolució progressiva que està duent a terme al mercat energètic".
El nou logotip i el sistema visual del grup representen una nova era en l'empresa i encarnen els principis "flexibles i dinàmics" del concepte de 'Open Power'. Al costat de logotips del grup i Enel també s'ha donat una nova imatge de marca a Enel Green Power.
El president d'Endesa, Borja Prado, va destacar que aquest canvi en la identitat visual de l'elèctrica respon "a la necessitat de traslladar als clients la nova realitat" en la qual la companyia està immersa, amb l'aparició de "nous actors i l'increment de la competència", que obliga a ser cada dia més eficients en la producció, la distribució i la comercialització de l'energia elèctrica.
D'aquesta manera, va subratllar que l'elèctrica seguirà concentrant els seus esforços a "estar més oberts" als seus clients, proveïdors, socis o qualsevol dels seus stakeholders, "així com més oberts en la cerca de noves iniciatives de negoci que consolidin el seu lideratge".
Enel ha presentat una nova marca corporativa que basa la seva estratègia en un posicionament del grup com a companyia innovadora, sostenible i avançada, "activa al llarg de tota la cadena de valor i que fa del concepte d'obertura un valor fonamental del seu enfocament estratègic i operatiu", va indicar l'empresa.
El conseller delegat del grup italià, Francesco Starace, va subratllar que amb aquest reposicionamient de marca, el grup està "harmonitzant la seva imatge corporativa amb els canvis que s'estan produint tant dins de l'empresa com en l'evolució progressiva que està duent a terme al mercat energètic".
El nou logotip i el sistema visual del grup representen una nova era en l'empresa i encarnen els principis "flexibles i dinàmics" del concepte de 'Open Power'. Al costat de logotips del grup i Enel també s'ha donat una nova imatge de marca a Enel Green Power.