ESIC canvia d'imatge

El centre educatiu renova la identitat corporativa i llança la campanya 'Esic, inspired by real life'

La nova imatge corporativa d'ESIC
La nova imatge corporativa d'ESIC
Barcelona
03 de Juny de 2021

"Transformar persones per a un món millor, mantenint la seva proximitat al dia a dia i a la realitat social i empresarial, però fent un pas més enllà en la seva manera de comunicar". Aquesta és l'essència que recull el nou eslògan d'ESIC. El centre educatiu ha renovat la seva imatge corporativa i ha llançat la campanya Esic, inspired by real life, un rebranding que manté els valors i el propòsit de la companyia.  

 

“Entenem la realitat com la capacitat de transformació de totes i cadascuna de les persones que passen per les aules d'ESIC. Són elles les qui ens demanen un rol pròxim i actiu per facilitar-los les eines i acompanyar-les durant el seu procés de transformació, ajudant-les a treure el millor de si mateixes”, explica Jaime Massó, director de comunicació.

És aquesta visió d'un món en moviment i en constant evolució el que ha portat l'escola de negocis a buscar una identitat visual moderna, que s'ha dissenyat prenent l'entorn digital com a referència. “El nostre logo és senzill i flexible. Respon a un dels nostres grans reptes, que és crear una única marca per a ESIC”, explica Manuel Cantero, director de màrqueting. Es tracta d'un logo amb “una tipografia pròpia i amb una gran llegibilitat, una cosa fonamental per a nosaltres”.

 

A més, els claudàtors es converteixen en un element fonamental de la nova identitat visual. “Simbolitzen el lloc on passen les coses, el lloc on es produeix la formació i l'alumnat viu totes les experiències: ESIC”, assenyala Cantero. Una simbologia que enllaça també amb l'aposta d'ESIC per posar l'alumnat en el centre de la presa de decisions respecte al seu camí educatiu.