Expohogar Primavera aposta per les sessions de consultoria amb experts i professionals del retail. L'esdeveniment, que se celebrà del 26 al 29 de gener, inclourà el mentoring a l'Special Expert Event, un espai amb una quinzena d'activitats a càrrec de professionals de reconegut prestigi en el sector, els quals realitzaran sessions d'acompanyament a les empreses.
Alguns dels ponents que hi participaran són els experts en màrqueting, comunicació i xarxes socials de Creativialab, Raúl Ciprés, Marc Perelló i Emilio Jiménez, que ensenyaran quines són les claus del procés de construcció d'una marca, de quina manera es pot augmentar la seva visibilitat en el mercat i com afrontar la transformació digital en el punt de venda. També hi seran presents la social media i content màrqueting director d'Elogia, Lucía Gómez; la directora creativa i fotògrafa, Maria Ferrés, que donarà el seu punt de vista sobre com captar l'atenció en el canal online mitjançant imatges i vídeos, combinant tradició i noves tecnologies; l'especialista en merchandising i aparadorisme, Emma Capellera; i Gemma Amat, docent de l'Escola Massana, que descriurà com seleccionar i sectoritzar els articles per crear un relat visual i definir els espais expositius perquè provoquin i fascinin als clients.
Aquesta serà la primera edició de l'Special Expert Event inclou sessions de consultoria. A banda l'espai també acollirà conferències i tallers sobre estratègies de venda en línia i offline, sobre l'ús de les xarxes socials, visual merchandising i interiorisme en els punts de venda, entre d'altres. Per a Josep Alcaraz, director d'Expohogar el Social Expert Event és "una oportunitat d'aprenentatge que proposem a tots els que participen al saló, tant visitants com expositors. D'aquesta manera els professionals interessats podran tenir un contacte directe, immediat i personal amb especialistes que, sens dubte, els resultarà molt enriquidor".