Fiatc Assegurances ha celebrat la seva convenció de directors territorials i ho ha fet seguint el seu lema per al 2020, any en què compleix el seu 90è aniversari: "amb el futur sempre present". El president executiu, Joan Castells, ha realitzat una anàlisi dels riscos globals i ha destacat la importància d'adaptar-se especialment a aquells de caràcter mediambiental i climàtic i a les amenaces cibernètiques, per ser "els riscos de major impacte en l'actualitat".
Durant l'esdeveniment, s'ha realitzat un balanç de l'exercici del 2019 i s'han posat en comú les principals estratègies i novetats per aquest any en les branques estratègiques de l'entitat, amb la participació dels seus principals directius.
Per la seva banda, Santiago Gómez, director comercial, ha presentat els objectius i estratègies comercials amb dos valors clars: "passió i professionalitat". Per la seva banda, Joan Manuel Castells, director d'estratègia i desenvolupament corporatiu, ha posat l'accent en la importància de les dades en el negoci assegurador, tant en la creació i personalització de productes, anticipació de riscos, lluita contra el frau, prevenció de sinistres i en la detecció d'oportunitats de negoci, entre molts altres aspectes.