• Empresa
  • Ikea, Google i Primark primers confirmats del RBEWC

Ikea, Google i Primark primers confirmats del RBEWC

L'esdeveniment dedicat al comerç al detall de Fira de Barcelona tindrà lloc entre el 27 i el 29 de maig de 2019

Recinte de Fira de Barcelona a Gran Via | iStock
Recinte de Fira de Barcelona a Gran Via | iStock
Redacció VIA Empresa
Barcelona
16 de Gener de 2019
Act. 11 de Març de 2019

El Retail & Brand Experience World Congress (RBEWC) de Fira de Barcelona ja té els seus primers ponents confirmats, segons informa l'organització en un comunicat. Es tracta d'Àlex Cruz, president de British Airways; Barbara Martín Cópola, directora de l'àrea digital d'Ikea; Xavier Orriols, vicepresident senior a Europa i Àfrica de Pepsico; Pascal Clouzard, director general de Carrefour França; Fuencisla Clemares, directora general de Google Iberia; Juan Chaparro, director de subministrament, abastiment i qualitat de Primark; o Bernd H.Schmitt, professor de màrqueting a la Universitat de Columbia.

 

Respecte les primeres confirmacions, Alba Batiste, directora del RBEWC, ha posat de manifest que "estem reunint algunes de les veus més rellevants del sector al costat dels casos d'èxit més innovadors per analitzar, en un moment clau de transformació, com l'eclosió tecnològica està aplicant-se als diferents subsectors que conformen el comerç al detall, així com les principals tendències que marcaran el futur". També són ponents convidants Florent Courau, cap d'operacions a Europa de JD.Com; Juan Carlos Escribano, CEO de El Palacio del Hierro; Josep Ametller, fundador de Casa Ametller; Juan Xavier Roca, ex CEO de Falabella; Vipul Parekh, fundador de Big Basket; Paulo Miguel Pereira Da Silva, president de Renova; José Ojeda, director d'operacions de Lyst; María Garrido, directora de dades i analítica d'Havas Group.

La primera edició del RBEWC se celebrarà del 27 al 29 de maig al pavelló 2 del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona. L'esdeveniment vol convertir-se en el punt de trobada de les companyies desenvolupadores de les últimes solucions tecnològiques amb els principals actors de venda en línia, botigues físiques, grans marques i empreses al detall. Per aquest motiu, es tractaran temes com la millora l'experiència del client a través de la tecnologia, el retail en el sector alimentari, els reptes de la sostenibilitat, la cadena de subministrament, la moda dins de l'univers digital, l'omnicanalitat, la personalització, les estratègies per millorar l'eficàcia dels enviaments en la compra en línia, l'ecommerce de luxe, i el futur del sector immobiliari, entre altres.​