Flax & Kale presenta els seus nous productes basats en proteïnavegetal. La companyia ha anunciat en el marc del congrés Alimentaria & Hostelco apostes com diverses alternatives vegetals al formatge, una nova hamburguesa 3.0 i la seva més recent línia de kombucha. Segons el CEO de l'empresa, JordiBarri, tots els productes substitutius ofereixen "experiències similars a les opcions tradicionals".
La marca també ha anunciat una baixada dels preus dels productes plant based per "fer accessible a tota la població" aquestes opcions alimentàries. Segons dades de la companyia, la població vegana, vegetariana o flexiteriana ha arribat fins als 5,1 milions de persones a l'Estat espanyol, en una transició que "només serà possible si hi ha paritat de sabor, textura i preus".
Segons ha afirmat el mateix directiu, "estem vivint un canvi de paradigma en els hàbits de consum, i les companyies d'alimentació hem de ser capaços de donar una resposta àgil i crear aliments accessibles per a tothom". Barri ha celebrat que "el consumidor estigui cada cop més informat, conscienciat i sensibilitzat amb la cura del medi ambient".