Fluidra ha tancat el tercer trimestre de l'any amb un benefici net de 221 milions d'euros, el triple que durant els nous primers mesos de l'any passat. Les vendes s'han incrementat un 49% en termes interanuals, fins als 1.704 milions d'euros, segons ha informat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors.
El mercat nord-americà ha estat un dels principals motius del creixement de la companyia especialitzada en equipaments de piscines. Els ingressos als Estats Units entre el gener i el setembre han augmentat en un 91% en termes interanuals. Al Regne Unit i al Sud d'Europa també s'han registrat creixements importants, d'un 36% i un 32% respectivament, mentre que l'increment de negoci a la resta del món s'ha quedat en un 26%.
Les piscines residencials són la unitat de negoci amb una variació positiva més pronunciada, en concret d'un 57% - un increment que respon a "les tendències demogràfiques i les adquisicions tancades al llarg de l'any". Des de l'inici de l'any, Fluidra ha anunciat les compres dels fabricants estatunidencs del sector BuiltRight, CMP i SR Smith, així com de l'empresa belga Splash&Zen.
Pel que fa a la resta de segments de negoci, en el segment de piscines comercials, les vendes s'han incrementat un 22% en termes interanuals, mentre que en el tractament d'aigües s'ha registrat un augment en els ingressos del 27%. Els ingressos de la divisió de conducció de fluids han augmentat un 37%. Amb tot, Fluidra espera tancar l'any amb un creixement de vendes d'entre el 40 i el 45%, amb un "inici sòlid" de 2022.