Autorentat per a mascotes. Això és el que ha tirat endavant Fresh Laundry amb el seu nou model de negoci Fresh Animals, que té per objectiu donar serveis de neteja a les mascotes i els seus propietaris, segons han informat en un comunicat.
La cadena de bugaderies d'autoservei ja ha invertit 45.000 euros en l'obertura de la seva primera botiga de neteja per a animals de companyia -que compta amb un espai de 40 metres quadrats-, però té previst invertir prop d'un milió d'euros en obrir 20 botigues més en els propers dos anys a Catalunya, la següent durant el primer trimestre del 2019.
L'objectiu d'aquests establiments és que els propietaris puguin atendre la seva mascota en espais individuals dedicats al rentat i secat de l'animal de companyia, mentre poden rentar i assecar la roba de les mascotes amb productes específics i desinfectants, així com eliminar olors i desinfectar les joguines dels animals.
Segons el CEO i fundador de l'empresa, Roberto Haboba, "amb aquesta gran aposta pretenem créixer exponencialment a Catalunya i obrir nous mercats també a la resta d'Espanya". Sota el lema "perquè cuidem els uns als altres", la cadena de bugaderies assegura que això "ofereix a l'usuari un major estalvi econòmic, energètic i de temps, apostant així per un servei sostenible i de compromís amb el medi ambient".