La startup catalana Freshly Cosmetics ha tancat el 2018 amb una facturació de quatre milions d'euros i ha superat, així, el seu objectiu marcat per l'any passat que era de tres milions d'euros, segons han informat un comunicat. De cara a aquest 2019, la marca de cosmètica lliure de tòxics, es proposa arribar a facturar nou milions d'euros, és a dir, vol triplicar el seu objectiu de facturació de l'any passat.
El creixement de l'empresa s'ha deixat notar també en el seu equip, que ha passat de 16 a 50 persones, cosa que els ha permès incrementar les seves referències de venda en el mercat fins a 32. Per aquest any, Freshly Cosmetics vol llançar set noves referències ampliant les línies de capital, facial i corporal. Segons expliquen des de la companyia, "dins de les novetats del producte també inclourem algunes en la nostra línia Freshly Kids destinada als petits de la casa".
Segons la startup, el 2018 ha estat un "any de novetats", entre elles, el llançament de la seva primera marca de maquillatge Identy Beauty amb quatre productes a la venda. De fet, només la línia de maquillatge compta amb el seus propis canals a les xarxes socials, xarxes que bategen com "l'ADN de Freshly Cosmetics perquè des dels seus inicis ha estat el principal canal de venda i comunicació".
A més, la companyia també contempla arribar a nous mercats europeus i ja tenen com a objectiu arribar a França i fer un primer testeig, després d'haver tingut presència al mercat britànic i italià el 2018.