Freshly Cosmetics preveu obrir una botiga física a Madrid durant el primer semestre de 2020, que es convertirà en el seu segon establiment després de l'obert l'octubre a Barcelona. La marca espera incrementar així la seva facturació anual fins a 25 milions d'euros.
En una entrevista d'Europa Press, una de les cofundadores de Freshly Cosmetics, Mireia Trepat, ha explicat que Madrid és el primer mercat de la companyia del seu canal online.
Aquesta empresa nativa digital, ofereix productes saludables amb una alta concentració d'ingredients actius naturals i aptes per vegans, ja ha comercialitzat més de 750.000 productes i compta amb més de 160.000 clients en el seu negoci online.
Fins a l'obertura de la botiga de Barcelona, segon mercat després de Madrid, la firma feia servir les xarxes socials i la seva pàgina web per donar a conèixer i vendre els seus productes.
12 milons d'euros el 2019
La firma catalana preveu tancar el 2019 amb una facturació de 12 milions d'euros, xifra que pretèn duplicar l'any vinent.
Freshly Cosmetic no només confia en les seves noves botigues físiques per assolir aquest propòsit, ja que des de l'any 2017 va fer el salt al mercat internacional. A través de la seva botiga online on ja compta amb presència a Portugal, Itàlia i el Regne Unit, i aquest 2019 ha entrat a França: ara un 10% de la facturació procedeix de mercats exteriors.
"Primer volem posicionar-nos bé aquí, i després créixer a Europa aprofitant que la normativa és la mateixa que a Espanya", ha explicat Trepat a Europa Press, que ha citat el Japó com un altre mercat a explorar a llarg termini.