Freshly Cosmetics dóna el salt al mercat francès. Entre els seus objectius per al 2019, contemplen reforçar la seva estratègia internacional. La companyia, que ja compta amb presència a Portugal, Itàlia i Regne Unit, aterra ara a França i, segons afirmen en un comunicat, "ja realitzem enviaments, però ara hem fet un pas més enllà etiquetant els productes en francès, adaptant tant la nostra web com els canals socials a l'idioma amb l'objectiu de crear comunitat Freshly al país".
Des del seu naixement fa tres anys, la startup de cosmètica natural ja acumula més de 100.000 clients i ha venut més de mig milió de productes. Per al 2019 preveuen superar els 9 milions d'euros de facturació triplicant el seu objectiu de facturació de 2018. El creixement de Freshly Cosmetics s'ha traslladat també al seu equip que ha passat de 16 a 75 persones, la qual cosa els ha permès augmentar les seves referències al mercat, aconseguint un total de 32 referències a la venda.
Per a aquest nou any preveuen llançar set noves referències ampliant les línies de capil·lar, facial i corporal i, segons subratllen, "dins de les novetats de producte també inclourem algunes en la nostra línia, Freshly Kids, destinada als petits de casa". D'aquest nou salt al mercat francès esperen repetir l'èxit que han tingut en altres països com Portugal, Itàlia o Regne Unit ja que, assenyalen, "la marca té molt bon acolliment als mercats europeus ja que compten amb una alta demanda de cosmètica natural i lliure de tòxics".