El 2019 ha estat l'any en què Freshly Cosmetics ha aterrat al món offline. L'empresa de productes cosmètics naturals va obrir la seva primera botiga física al carrer Portaferrissa de Barcelona. De cara a enguany, preveu repetir el model a Madrid. Tot això ha estat possible per l'augment de la facturació, que ha estat de 12,6 milions d'euros al tancament del 2019. Les vendes han superat la xifra de l'any anterior i els objectius que s'havia fixat la mateixa companyia, de nou milions d'euros i, veient la tendència, la segona previsió de 12 milions.
Els càlculs per a l'any que ve són de facturar uns 25 milions d'euros, que suposaria duplicar els resultats. La marca ha venut més d'un milió de productes. El creixement de Freshly Cosmetics també ha passat per una ampliació de plantilla: les 57 persones que en formaven part a principis d'any han augmentat fins a 120 treballadors. Aquest 2019 també ha aterrat a nous mercats, entre els quals destaquen les Illes Canàries i el salt internacional a França.
Per al 2020 preveuen llançar nous productes, tant de la línia general com de la que està dirigida als nens, amb la marca Freshly Kids. La marca de maquillatge ha passat durant el 2019 de tres a 15 referències i el 2020 preveu superar els 30.000 clients.