• Empresa
  • Frit Ravich s'enfila a una facturació rècord de 302 milions d'euros

Frit Ravich s'enfila a una facturació rècord de 302 milions d'euros

L'empresa gironina, que el 2023 ha crescut un 15% i ha incorporat un centenar de treballadors, preveu contractar-ne 80 més aquest any

Frit Ravich ha crescut un 15% el 2023 | ACN
Frit Ravich ha crescut un 15% el 2023 | ACN
ACN | Redacción VIA Empresa
Barcelona
09 de Febrer de 2024
Act. 09 de Febrer de 2024

L'empresa gironina FritRavich ha crescut aquest 2023 un 15% i ha arribat a una facturació de 302 milions d'euros. Es tracta d'una xifrarècord i que s'explica pel desenvolupament dels canals Alimentació, Impuls, Hoteleria i Exportació, a més de l'ampliació en la cartera de clients. Unes bones xifres que s'han traduït en la contractació d'un centenar de treballadors més a l'empresa durant el 2023 i que tindrà continuïtat aquest any amb la incorporació de 80 professionals més.

 

La companyia especialitzada en snacks tanca d'aquesta manera un 2023 que ha estat de rècord, coincidint amb el 60 aniversari de l'empresa que ja disposa de 1.100 treballadors repartits entre la seu de Maçanet de la Selva (Selva) i les 38 delegacions que té. Des de Frit Ravich ressalten la importància que ha tingut la innovació. En aquest sentit, l'empresa gironina destaca els 5,4 milions d'euros d’inversió que han fet en creació de nous productes i augment de la seva capacitat tecnològica.

Frit Ravich destaca els 5,4 milions d'euros d’inversió que han fet en creació de nous productes

En l'àmbit productiu, s'ha ampliat la línia de crispeteres. Es tracta d’un projecte engegat aquest 2023 i que s'espera que estigui a punt a meitats del 2024. En aquest sentit, la companyia remarca que TopCorn "s’ha consolidat com a marca de referència", amb una quota de mercat del 39%. A més, també s’han fet millores a les línies de fruits secs i patates fregides. Pel que fa a productes, Frit Ravich ha tancat 2023 amb 1.000 referències en el seu catàleg propi. Aquest 2023 ha servit perquè per impulsar productes com CocteleoXtrem, una nova referència de la família Cocteleo amb sabors picants dirigits principalment al consumidor jove.

 

Un compromís amb l'energia verda

Un altre dels aspectes que destaquen des de Frit Ravich és el compromís per la sostenibilitat i l'energia verda. En aquest sentit, l’empresa recorda que aquest 2023 s'ha fet la cobertura total del sostre de les instal·lacions a Maçanet de la Selva, amb 32.000 metres quadrats de plaques solars.

A banda, també s’ha dut a terme el Pla Re-powering, que ha consistit en un canvi per plaques més potents, de 540 W. Una altra de les mesures en matèria d’energia verda és l’augment de flota amb etiqueta ambiental ECO, així com l’ampliació dels vehicles impulsats per GLP. Gràcies a aquest canvi, la companyia ha reduït la seva emissió de COen 12 tones.