• Empresa
  • Ftalks Food Summit'21 promourà la innovació alimentària a València

Ftalks Food Summit'21 promourà la innovació alimentària a València

La tercera edició de l'esdeveniment comptarà amb la presència de destacats fons d'inversió que col·laboren amb els principals noms internacionals del foodtech

L'edició de 2020 de ftalks Food Summit la va consolidar com un dels esdeveniments més rellevants del sector | Cedida
L'edició de 2020 de ftalks Food Summit la va consolidar com un dels esdeveniments més rellevants del sector | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
22 de Juliol de 2021

ftalks Food Summit'21 tornarà a l'octubre a València de la mà de la iniciativa KMZERO Food Innovation Hub. La tercera edició de l'esdeveniment posarà el focus en la sostenibilitat i la salut alimentària sota el lema A Closer Look at what we eat. Amb els resultats de les darreres edicions, ftalks Food Summit s'ha consolidat com un dels esdeveniments internacionals de referència en la innovació a la indústriaalimentària.

L'esdeveniment se celebrarà en dues jornades separades: una primera, el 14 d'octubre – coincidint amb el dia mundial de l'alimentació – se centrarà a apropar al públic les innovacions i avenços del sector foodtech mitjançant una sèrie de conferències i taules rodones amb un format híbrid. Pel que fa al segon dia, el 15 d'octubre, tindrà un caràcter "completament experimental", segons ha comunicat l'organització. El segon dia, en aquest sentit, se centrarà a involucrar les veus més autoritzades de l'alimentació en taules rodones i grups de treball al voltant de qüestions com la generació de noves proteïnes vegetals, la reducció del malbaratament o les noves tecnoligies alimentàries.

Per a assolit aquests objectius, ftalks 2021 comptarà amb diversos experts referents a escala mundial de la innovació alimentària. Entre ells destaquen figures com el Global Food Program Manager de Google, David McIntyre; el CEO de SuperMeat Ido Savor o el CEO d'iWi, Miguel Calatayud. També comptarà amb la participació de l'startup NotCo, invertida per JeffBezos, o el Ministeri d'Agricultura espanyol.

Segons la directora de KM ZERO, Beatriz Jacoste, l'esdeveniment serveix per «ajudar i inspirar la indústria a innovar i fer-ho més ràpid, perquè els reptes del sector no es fan esperar». Els principals objectius de l'edició són, en paraules de Jacoste, "generar solucions conjuntes als grans desafiaments als quals s'enfronta la societat i el planeta".