La Fundació Oncolliga ha creat Gatzara, una marca de cosmètics naturals que recaptarà fons per a la lluita contra el càncer. Tots els beneficis que es recaptin d'aquestes vendes es dedicaran a finançar els programes que té la fundació. Es tracta d'una línia de set productes per a la cura facial dirigits a tots els públics i es podran comprar a través d'un portal web. Els preus es mouen entre els 19 i els 35 euros i els productes han estat testats dermatològicament per assegurar que es poden fer servir amb tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles, i els ha dissenyat un equip de farmacèutics i químics amb experiència en el camp de la cosmètica natural.
El projecte Gatzara va néixer el 2019 com una idea de negoci complementària a les activitats que feia habitualment la Fundació Oncolliga per recaptar fons. Amb l'arribada de la pandèmia, però, es va donar l'impuls definitiu a aquesta línia de cosmètics naturals i es va veure la necessitat de plantejar noves vies de finançament al marge de les activitats populars que feia la fundació.
La impulsora del projecte i expresidenta de la fundació, Lluïsa Ferrer, ha explicat que tradicionalment les activitats solidàries eren la "principal font de finançament" de l'entitat però després de viure el confinament i les restriccions sanitàries derivades, van detectar que era "un 'handicap'" centrar tota l'entrada de diners a aquestes activitats.
Un equip de farmacèutics i químics han dissenyat els productes i els han provat dermatològicament per assegurar que el seu ús és apte per a tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles.