Gelati Dino s’expandeix a Barcelona amb l’obertura d’una gelateria al Centre Comercial Maremagnum

L’empresa empordanesa inverteix més d’un milió d’euros en obrir dos punts de venda propis i renovar tres gelateries en un període d’un any i mig arreu de l’Estat

Sorbets sense lactosa de Gelati Dino Sorbets sense lactosa de Gelati Dino

L’empordanesa Gelati Dino, empresa de gelats artesans italians, s’expandeix a la ciutat de Barcelona amb l’obertura d’una gelateria al Centre Comercial Maremagnum. El local, de 40 metres quadrats, disposa d’un espai de producció pròpia al mateix establiment i la seva posada en funcionament ha generat cinc llocs de treball. Es tracta de la quarta inauguració d’aquest 2024, després d’obrir punts de venda a les localitats de Fuenlabrada i Torrejón de Ardoz. La companyia treballa per complir, d’aquesta manera, el full de ruta previst a curt termini amb una inversió de més d’un milió d’euros que té com a finalitat la renovació de tres botigues i l’obertura de dues gelateries pròpies (una d’elles es va posar en marxa a l’abril a Madrid i l’altra està previst que s’inauguri aquesta tardor al centre de Girona) en un període de 18 mesos arreu de l’Estat.

Amb l’objectiu d’impulsar el consum del gelat i acostar el seu producte a un públic divers, Gelati Dino ha decidit consolidar-se als centres comercials que disposen d’una forta presència gastronòmica i per aquest motiu ha optat per expandir-se amb un local nou al CC Maremagnum. El complex és gestionat pel grup francès Klépierre i l’any passat es va renovar de dalt a baix gràcies a una inversió de 15 milions d’euros que es tradueix, entre altres millores, en l’augment de 5.000 metres quadrats de la seva superfície comercial. El centre inclou el Time Out Market, un gran mercat dedicat a la gastronomia i la cultura. El gran atractiu del nou establiment de l’empresa empordanesa és que disposa d’una zona de producció en el mateix punt de venda, cosa que permetrà que els clients gaudeixin de gelats frescos i artesanals preparats al moment.

Gelati Dino ha decidit consolidar-se als centres comercials que disposen d’una forta presència gastronòmica

Stefano Rosso, director de màrqueting de Gelati Dino Gruppo, valora l’actual política d’expansió de l’empresa: “En un termini d’entre tres i cinc anys ens centrem a expandir la presència de la nostra marca en l'àmbit nacional i internacional. Ens marquem com a objectiu augmentar la nostra quota de mercat en el sector dels gelats artesanals, consolidant la posició que ja tenim en els mercats actuals i explorant noves oportunitats de negoci”. Explica que “es prioritza el mercat estatal, amb un enfocament especial a Madrid pel fet que és una ciutat molt viva, a la seva economia dinàmica i al seu potencial per al consum de productes prèmium i artesanals”. Tot i que apunta que “també considerem l’expansió en l’àmbit internacional, com ja hem fet a Qatar, França i el Marroc”.

Creixement a curt termini i renovacions

Gelati Dino va tancar l’últim exercici amb una facturació de 12 milions d’euros i actualment disposa de 36 punts de venda. Aquest 2024 ha inaugurat quatre gelateries, tres d’elles a Madrid i rodalies i una altra a la ciutat de Barcelona. A part, a la primavera va completar la renovació del local situat al Centre Comercial L’illa Diagonal. Un dels objectius de l’empresa és obrir dues gelateries pròpies i renovar-ne tres més en un període d’un any i mig. Per dur-ho a terme, inverteix una quantitat superior al milió d’euros. De moment, ja ha vist la llum la gelateria del Centre Comercial La Vaguada i aquesta tardor està previst obrir-ne una altra al centre de Girona.

Gelati Dino va tancar l’últim exercici amb una facturació de 12 milions d’euros i actualment disposa de 36 punts de venda

“Ens marquem com a objectiu renovar gradualment el concepte de les nostres botigues per crear un ambient més atractiu i acollidor per als nostres clients i alhora créixer de manera sostenible. Al mateix temps, aquestes millores faciliten la promoció dels productes de manera interactiva i actualitzada. Les nostres inversions van dirigides a augmentar les vendes a curt termini per construir una marca sòlida que tingui durada i recorregut en el mercat”, explica Stefano Rosso.

Més informació
Gelati Dino, d'una fruiteria a Torí a l'imperi del gelat a Catalunya
El milor gelat del món aterra a Barcelona
Com diferenciar el gelat artesà de l'industrial?
Avui et destaquem
El més llegit