AmRest, propietari de la cadena de restaurants La Tagliatella, ven a Glovo la seva aplicació de menjar a domicili Pizza Portal, que opera a Polònia, per 30 milions d'euros més un ajust de preu establert (earn-out) en cinc milions d'euros.
Segons ha informat la companyia a la Comissió Nacional dels Mercats de Valors (CNMV), el dimarts 13 d'agost s'ha procedit a la signatura del contracte de venda a Glovo, sota la denominació social de Glovoapp23, del 100% de les accions del agregador polonès Pizza Portal.
A més de l'import en efectiu, AmRest també rebrà com a contraprestació noves accions de Glovo, encara que l'operació encara està subjectes a les condicions suspensives habituals en les transaccions de fusió i adquisició.
Glovo, plataforma de comandes online i lliurament de menjar a domicili i altres béns de consum, té més de 5,5 milions d'usuaris i 16.000 socis i està present en 202 ciutats de 26 països d'Europa de l'Est, Orient Mitjà i Àfrica, Llatinoamèrica i, més recentment, l'Àfrica subsahariana.
Per part seva, en el primer trimestre de l'any, AmRest va registrar un benefici net reportat atribuïble de 3,8 milions d'euros, la qual cosa suposa un 15% menys que els 4,5 milions d'euros obtinguts en el mateix període de l'exercici precedent, encara que sense l'impacte de la normativa comptable sobre arrendaments NIIF16, el resultat per a aquest trimestre hauria ascendit als 6,2 milions d'euros, segons va assenyalar l'empresa.