Glovo ha doblat el seu volum de negoci el 2020 amb uns ingressos de 360 milions d'euros davant els 182 milions d'euros del 2019, segons ha informat la startup catalana de repartiment a domicili, present ja a més de 870 ciutats de 23 països del món. Els actius de la multinacional van arribar als 390 milions d'euros, també multiplicant per dos el valor de 2019, que es van situar en 192 milions d'euros. Amb aquest bon compte de resultats, Glovo ha aconseguit retallar les seves pèrdues un 78,45% fins als 51,4 milions d'euros, millorant notablement la xifra de 238,45 milions d'euros de l'exercici de fa dos anys. La startup catalana ha fixat un pla d'inversió estratègic focalitzat principalment en tres àrees: expansió internacional, noves unitats de negoci i atracció de talent tecnològic.
Glovo assegura igualment que ha "millorat considerablement" els seus marges operatius, essent rentable a la major part dels mercats com Espanya o Itàlia. Pel que fa a l'expansió internacional, la multinacional s'ha estès a 400 noves ciutats i 3 països a nivell global el 2020, i s'ha posicionat com a líder de mercat en 14 dels 23 països en els quals opera.
L'empresa, que manté la seva oficina central a Barcelona i està liderada per Óscar Pierre, va incorporar durant l'any passat 934 nous treballadors i es va situar amb 1.221 treballadors a nivell global, amb uns costos de personal que van créixer un 8,5% i fins als 94,53 milions d'euros. En l'actualitat, la plantilla de Glovo està formada per 2.657 treballadors.