Glovo ha plantejat un Expedient de Regulació Temporal de l'Ocupació (ERTO) que afecta prop d'un 40% de la plantilla de les oficines de Barcelona, des d'on es gestiona el negoci arreu del món. L'ERTO, segons explica Glovo en un comunicat, es presenta per causes organitzatives, i no per força major, ja que, de fet, el comerç online es contempla com a part dels serveis essencials en els decrets del Govern espanyol.
Malgrat això, l'empresa diu que la pandèmia està "impactant directament" en el seu negoci i es nota una "baixada important de l'activitat". D'altra banda, l'equip directiu de Glovo ha pactat una rebaixa de sou d'entre el 70% i el 90%, mentre que els fundadors de l'empresa han renunciat al salari.
Els repartidors de Glovo, però, no estan inclosos en aquest possible expedient, ja que no són part de la plantilla i, de fet, han denunciat en diverses ocasions que són "falsos autònoms".
Ara mateix, Glovo està en la fase de negociació de l'ERTO i rebutja facilitar-ne més detalls. Amb tot, afirma que confia arribar a un acord amb els treballadors que permeti "fer front a la difícil situació".