Glovo, que aquest any ha estat adquirida per Delivey Hero, acabarà l’any en números vermells i amb unes pèrdues de 300 milions d'euros. A causa d'ambicions de creixement més moderades i d'un enfocament més fort en la rendibilitat, l’empresa ha ajustat les seves perspectives i ara espera tancar l'any amb un valor total de comandes d'entre 3.700 i 3.900 milions d'euros, és a dir al voltant d'un 8% menys del previst.
Pel que fa al primer semestre, l'empresa catalana va ingressar 1.800 milions d'euros (+85% interanual). En un comunicat Delivery Hero ha destacat que Glovo "va assolir el seu objectiu principal: guanyar quota de mercat i créixer significativament per sobre de la mitjana del sector". Tot i l'impacte negatiu de Glovo, la alemana espera que el negoci del grup arribi a l'equilibri durant el tercer trimestre i generi entre 40 i 120 milions d'euros en l'últim trimestre de l'any.
Els ingressos de la multinacional van augmentar un 18% interanual fins als 9.900 milions d'euros el segon trimestre de 2022 i un 24% interanual el primer semestre de 2022. Al maig i juny de 2022, la companyia es va situar en el punt d'equilibri de l'EBITDA ajustat per al seu negoci de plataformes després dels costos del grup i excloent l'impacte puntual de Turquia, assenyala el grup.