• Empresa
  • Glovo aixeca una ronda de 150 MEUR

Glovo aixeca una ronda de 150 MEUR

L'objectiu d'aquesta nova sèrie és ampliar el seu equip tecnològic i impulsar SuperGlovo

Oscar Pierre, fundador i CEO de Glovo | ACN
Oscar Pierre, fundador i CEO de Glovo | ACN
Redacció VIA Empresa
Barcelona
30 d'Abril de 2019
Act. 30 d'Abril de 2019

Glovo ha tancat una sèrie D de 150 milions d'euros, que equival a 169 milions de dòlars, per ampliar el seu equip tecnològic, especialment d'enginyers, i impulsar els magatzems de SuperGlovo per entregar els productes dels supermercats als clients en 20 minuts.  La ronda està liderada per la firma de capital risc Lakestar i compta amb la participació de Drake, propietària de la franquícia mundial Papa John's, els inversors Idinvest Partners i Korelya Capital. L'empresa fundada per Óscar Pierre i Sacha Michaud amb seu a Barcelona vol seguir creixent arreu del món. 

 

De fet, Glovo ha començat a operar, de mitjana i durant l'últim any, en una ciutat cada quatre dies. Actualment, compta amb més de 1.000 treballadors i està guanyant pes a Llatinoamèrica, Europa, Orient Mitjà i Àfrica. "Glovo continua escalant ràpidament i tenim grans ambicions per a aquesta ronda d'inversió. La nostra principal prioritat és invertir en capital humà: el nostre equip ha estat fonamental per a l'èxit i, a mesura que creixem, necessitem un equip d'enginyers encara més gran per satisfer la demanda que estem experimentant", ha assegurat Pierre.

 

De fet, hi ha 300 nous enginyers tecnològics en procés de contractació per treballar amb l'àntic líder tecnològic d'Uber i SoundCloud i ara vicepresident de Glovo, Mustafa Sezgin. Pierre també ha afegit: "El nostre objectiu és liderar cada mercat on entrem i brindar una experiència excel·lent als nostres usuaris, repartidors i establiments. Creiem que les innovacions tecnològiques com els dark supermarkets (SuperGlovo), així com la nostra gana per innovar per proporcionar qualsevol cosa a través d'una aplicació per als habitants de les ciutats, ens ofereix un avantatge competitiu significatiu en el mercat per al pròxim any". 

Paral·lelament, Glovo també està treballant en un projecte que porta el nom de Cook Room. O el que és el mateix, espais lliures de clients específicament dissenyats per ajudar als partners a atendre les seves comandes de forma eficient. Per la seva banda, el soci de Lakestar, Dharmash Mistry, que s'unirà a la junta directiva de Glovo ha augurat que "la increïble ambició d'entregar qualsevol cosa en menys de 30 minuts continuarà canviant el comportament del consumidor al voltant de l'entrega de menjar, productes de supermercat i molt més". 

De moment, Glovo ja ha aixecat un total de 285 milions d'euros en rondes d'inversió per seguir pedalejant més fort que mai.