Glovo capta 115 milions d'euros en una nova ronda de finançament de sèrie de C. Rakuten, Seaya i Cathay Innovation han liderat la injecció de capital, companyies que també van invertir en la sèrie B. AmRest, el major grup de restauració cotitzat d'Europa Central i propietari de La Tagliatella i els fons europeus IdinvestPartners i GR Capital són alguns dels nous inversors minoritaris. L'operació situa la startup catalana com una de les empreses espanyoles que ha rebut una major inversió el 2018.
L'ampliació de capital permet refermar el model de negoci de la startup i continuar invertint per optimitzar la plataforma i els seus recursos tecnològics amb la finalitat de millorar el servei tant a repartidors com a usuaris i establiments associats. La companyia augmentarà el seu equip tecnològic amb la contractació de més de 100 enginyers en els propers mesos amb l'objectiu de convertir-se en el hub tecnològic de referència en el sud d'Europa.
L'obertura de sis països i 20 ciutats de tot el món en només tres mesos demostra la prioritat de Glovo de fer créixer i consolidar el seu negoci a escala mundial, centrant-se en les zones de Llatinoamèrica i EMEA (Europa, Orient Mitjà i Àfrica). A Espanya, ja opera en més de 21 ciutats, mentre a escala global la seva presència s'expandeix a 61 ciutats en 17 països.
La companyia també ha incorporat un nou actiu amb el nomenament de Niall Wass com a president del consell d'administració. Wass, antic vicepresident sènior a Uber, havia exercit en l'últim any la funció de conseller per Glovo en la seva estratègia de creixement internacional.