• Empresa
  • Glovo es consolida al sud d'Itàlia amb la compra de Socialfood

Glovo es consolida al sud d'Itàlia amb la compra de Socialfood

L'unicorn català esdevé la plataforma líder de les regions de Palermo i Catània amb 300 nous restaurants associats

Glovo Itàlia assoleix el lideratge del seu sector al sud del país | EP
Glovo Itàlia assoleix el lideratge del seu sector al sud del país | EP
Redacción VIA Empresa
Barcelona
19 de Gener de 2022

Glovo ha tancat l'adquisició del 100% de la plataforma de repartiment Socialfood. L'empresa, fundada a Palermo i amb especial presència al sud d'Itàlia, compta amb més de 300 restaurants associats, i ha participat del gran creixement del delivery a la regió des de la seva creació l'any 2013.

Amb aquesta operació, Glovo Itàlia esdevé la plataforma líder del seu sector a les ciutats del sud del país. A més de les entregues de productes alimentaris, l'unicorn també pretén desenvolupar a la regió el model de Q-Commerce, l'adquisició i repartiment de qualsevol producte que es trobi a la mateixa ciutat, sigui mitjançant establiments associats o des dels magatzems de la mateixa empresa.

Segons la directora general de Glovo Itàlia, Elisa Pagliarani, l'adquisició "amplia significativament el nombre de restaurants amb què treballar a la zona". L'objectiu de l'empresa, en endavant, és "reforçar l'oferta a les ciutats on ja és present i proporcionar als usuaris de Socialfood els serveis que ofereix Glovo", conclou, tot destacant la feina de l'emergent italiana dins l'ecosistema de delivery de la regió.