Udon reforça l'entrega a domicili. L’empresa barcelonina, que durant els últims dos anys havia treballat en exclusiva amb Just Eat, ha anunciat dos nous acords amb Uber Eats i Glovo. El nou servei multicanal vol reduir les despreses d'entrega per oferir preus més competitius.
D'aquesta manera Udon busca donar resposta a les noves tendències de cosum. Segons dades oferides per la cadena en un comunicat, el delivery representa ja el 5% del seu volum de negoci. Malgrat que el nou servei només estarà disponible a alguns restaurants, Udon vol duplicar així el seu pes en el total de la facturació.
Udon és la cadena de menjar asiàtic líder a l’Estat Espanyol. Fundada l’any 2004 per dos emprenedors catalans, Jordi Vidal i Jordi Pascual, compta amb una cinquantena de restaurants i més de 700 treballadors. L’empresa va tancar el 2017 amb una facturació de 28 milions d’euros i té com a objectiu aconseguir els 68 milions pel 2020.