• Empresa
  • Neix Golfinyou, una agència de màrqueting digital especialitzada en golf

Neix Golfinyou, una agència de màrqueting digital especialitzada en golf

El nou projecte és fruit d'una aliança entre la consultora Golfenred i l'agència weglobeyou

Golfinyou vol consolidar la seva presència a Catalunya i la resta de l’Estat, mentre que de cara al 2024 es vol iniciar el procés d’internacionalització | iStock
Golfinyou vol consolidar la seva presència a Catalunya i la resta de l’Estat, mentre que de cara al 2024 es vol iniciar el procés d’internacionalització | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
05 de Desembre de 2023

La consultora Golfenred i l’agència Weglobeyou han unit esforços per crear Golfinyou, una firma de serveis de màrqueting digital per l’univers del golf. L’objectiu d’aquest projecte, segons els promotors, és optimitzar la venda directa i oferir solucions als clients per maximitzar els seus ingressos. Fins a finals d’any, Golfinyou vol consolidar la seva presència a Catalunya i la resta de l’Estat, mentre que de cara al 2024 es vol iniciar el procés d’internacionalització amb l’aterratge a Europa i Amèrica. 

 

“Tenim moltes possibilitats de convertir-nos en l’agència de màrqueting de golf de referència per generar un impacte positiu i, a la vegada, contribuir a un increment significatiu de la venda directa”, afirma Antonio Conde, fundador de Golfenred. Per la seva banda, Borja Expósito, CEO de Weglobeyou, assegura que “sempre hem estat buscant els millors socis per consolidar-nos com a líders del sector del màrqueting turístic”. En aquest sentit, Expósito creu que l’acord amb Golfenred “és un pas fonamental” per assolir el repte. 

Recentment, Foment del Treball i una vintena d'entitats econòmiques, socials i esportives com la Diputació de Girona, Barcelona Global o la Federació Catalana de Golf han exigit al Govern que doni suport a la celebració de la Ryder Cup de golf a Girona. Segons els impulsors de la competició, la cita tindrà un impacte de 1.300 milions d'euros i portarà fins a Catalunya uns 270.000 visitants d'alt poder adquisitiu. L'esdeveniment, considerat un dels majors esdeveniments esportius del món, per darrere del Mundial de Futbol, els Jocs Olímpics o la Copa Amèrica de Vela, també generaria un impacte publicitari per les comarques gironines en 180 països.