GoodNews, l'empresa emergent que va néixer per fer un gir als quioscos de premsa tradicionals i convertir-los en "altaveus de bon rotllo" i connexió entre totes les generacions del barri, tanca el primer any amb una facturació d'un milió d'euros i la vista posada en la seva primera destinació internacional: París.
La companyia, fundada per cinc amics el 2020, va començar amb l'oportunitat d'adquirir el quiosc de premsa on solien acudir. El primer pas va ser transformar el local amb un disseny minimalista per atraure totes les generacions del barri. Després, van començar a regalar cafès, diaris i revistes a canvi d'una bona notícia i posar en marxa iniciatives solidàries per fomentar, entre d'altres, la mobilitat sostenible.
La companyia preveu tancar el 2022 amb més de 50 espais, tant nacionals com internacionals. Així, l'objectiu és consolidar la seva presència a Madrid i Barcelona i fer el salt a Europa en espais repartits entre París, Copenhaguen, Amsterdam, Berlín i Lisboa. Tots ells en formats de quiosc de premsa i locals Grab&Go.
Aquest creixement suposa també l'ampliació de la plantilla, amb la previsió de passar de 60 empleats ubicats a Barcelona i Madrid a més de 150 persones contractades el 2022.