Graphispag arrenca a Fira de Barcelona amb la darrera tecnologia d'impressió

L'edició d'enguany posa el focus en la personalització, l'automatització de processos i la sostenibilitat de la impressió

Digitalització, personalització i disseny són les tendències de la indústria editorial al Graphispag | Cedida Digitalització, personalització i disseny són les tendències de la indústria editorial al Graphispag | Cedida

La indústria gràfica i de la comunicació visual reivindica la seva vigència i el valor afegit dels productes que s’imprimeixen –tant en paper com en altres suports i superfícies–, de forma més personalitzada i sostenible. L'última tecnologia gràfica que ho fa possible es veurà a Graphispag que ha arrencat aquest dimarts, 1 d'octubre, al Pavelló 2 del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona i que inaugura pel conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper.

Més info: Graphispag acosta la darrera tecnologia en impressió a Barcelona

Amb la participació d’un centenar d’expositors de 8 països, Graphispag ha obert les portes als visitants a les 9:30 h, exhibint les darreres novetats en equips i maquinària d’impressió, acabat i transformació, així com materials, consumibles i suports per crear productes gràfics únics, innovadors i amb el menor impacte ambiental possible. A la tarda, a les 17:00 h, tindrà lloc la inauguració oficial de l’esdeveniment, presidida pel conseller Sàmper, qui prèviament haurà mantingut una reunió de treball amb empresaris del sector.

En la seva visita a la fira, Sàmper és acompanyat pel president del Consell d’Administració de Fira de Barcelona, Pau Relat; el director general de la institució firal, Constantí Serrallonga; el president de Graphispag, Xavier Armengou, el director del saló, Josep Alcaraz, i altres representants d’entitats i empreses relacionades amb la indústria de la comunicació gràfica i visual.

Amb gairebé 60 anys d'història, Graphispag és la fira referent per a la indústria gràfica i la comunicació visual a l'Estat. En l’edició d’enguany s’evidenciarà l'optimisme més gran i confiança de les empreses gràfiques, en un moment en què el sector està consolidant la seva recuperació, ja que encadena dos anys de creixement sostingut i les previsions per a aquest exercici són favorables. La indústria gràfica a Espanya està formada per 6.442 empreses que van facturar 6.015 milions d'euros el 2022, un 15,45% més que l'any anterior segons dades de Neobis, Asociación Empresarial de la Comunicación Gráfica.

 
Més informació
Graphic Packaging, un gegant internacional amb 'know-how' anoienc
Bic Graphic reordena: inverteix 1,5 milions d'euros a Tarragona després de l'ERO
Avui et destaquem
El més llegit