• Empresa
  • Grefusa dóna entrada al seu capital a Intersnack

Grefusa dóna entrada al seu capital a Intersnack

L'empresa valenciana de la família Gregori ven el 25,1% al grup alemany per potenciar les exportacions

La fàbrica de Grefusa a Alzira | Grefusa
La fàbrica de Grefusa a Alzira | Grefusa
Redacció VIA Empresa
Barcelona
08 de Març de 2018
Act. 08 de Març de 2018

L'empresa valenciana fabricant de fruita seca i aperitius de cereals Grefusa ha signat una aliança amb el grup internacional Intersnack, dedicada a fruita seca, patates fregides i aperitius salats, en el marc del seu pla de creixement i expansió internacional. L'empresa alemanya ha adquirit el 25,1% de les accions de l'empresa familiar de la família Gregori, que seguirà controlant el 74,9% restant.

Amb aquesta aliança, Grefusa potenciarà les seves diferents marques i productes en nous mercats, i entrarà en noves categories, informa en un comunicat l'empresa, amb seu a la localitat valenciana d'Alzira, han informat fonts de l'empresa.

Intersnack Group, amb seu en Düsseldorf i 50 anys d'experiència, és un dels principals fabricants d'aperitius salats a Europa, i el passat any va aconseguir els 2.500 milions d'euros en facturació. L'empresa alemanya dóna feina a més de 12.500 persones i actualment està present en 22 països. No obstant això, l'empresa compta amb presència marginal a l'Estat espanyol.

Segons el conseller delegat de Grefusa, Agustín Gregori, "l'aliança amb Intersnack respon a tres grans objectius de la companyia: creixement, expansió i solidesa", i el grup alemany és a més "un company perfecte per aconseguir-ho".

Aquesta aliança, ha afegit Gregori, "ens obrirà noves vies de negoci, però també ens permetrà dur a terme projectes apassionants, unint forces per afrontar els reptes del sector i maximitzant les oportunitats per seguir fent el que més ens agrada: aliments per gaudir".

Per la seva banda, el conseller delegat de Intersnack Group, Maarten Leerdam, ha assegurat que el grup està "molt content de formar part d'aquesta aliança amb Grefusa, un partner fort a la Península Ibèrica".

Aquesta aliança, ha afegit, "suposa una gran plataforma de col·laboració per explorar capacitats i oportunitats per ambdues parts i per fomentar el creixement en diferents països europeus".

Grefusa va facturar el passat any 102,6 milions d'euros, dels quals només el 5% provenien de les seves vendes fora d'Espanya.